Chocolate Giveaway: SOUTEZ UKONCENA :-)

by - 13:56

Update:
Soutez je ukoncena, libily se mi odpovedi nekolika z vas a tak vas, co jste vyhraly dnes zkontaktuji a rozdelim vsechny ty sladkosti mezi vice lidi, aby bylo vice radosti :-D.

This giveaway is only for people from Czech and Slovakia. I don't suppose it would be that exciting to get Maltesers for anyone who's based in the UK :-).

(Tohle jsem ja, kdyz snidam cokoladu v posteli.)
Tuhle giveaway uz se snazim udelat nekolik tydnu, ale parkrat se mi stalo, ze nez jsem se vubec odhodlala udelat jednu fotku, tak uz bylo vsechno snezeno. Haha. Vsechny tyhle dobroty jsou moje oblibene a tahle "soutez" je pro vsechny, co bydli v Cechach nebo na Slovensku. Abyste se mohli zucastnit, musite me followovat tady nebo na Instagramu. Vyherci budou dva (pokud se tehle giveaway zucastni vice nez jeden clovek haha) a pokud nemate radi bilou cokoladu, tak se mi o tom zminte v komentari, abych vam ji neposlala:-). Pokud chcete vyhrat, staci napsat do komentaru odpoved na moji otazku: Jaka jsou vase 3 nejoblibenejsi anglicka slova? A napiste mi tam na vas taky nejaky kontakt. Cheers.

You May Also Like

13 comments

  1. Nejoblibenejsi slova v aj co si ted vybavuju : okay & cute & lovely . Kontakt na me : veronica kvapil na fb

    ReplyDelete
  2. Nejoblíbenější slova jsou pravděpodobně sprostá, ale říkám si, že u takového množství čokolády není určitě ani dovoleno klít... Takže, ta nesprostá: dumpling, sure a chimney, haha

    ReplyDelete
  3. Moje nejoblíbenější jsou asi tyhle: cigarette, texture, sunrise :) na fb jsem jako Gabča Šilarová

    ReplyDelete
  4. A prave teraz taka giveaway ked sa snazim schudnut :D Ale nie palec hore, velmi originalna giveaway :) Hmm, najoblubenejsie slova v anglictine..celkom tazka to potazka... tak asi tieto:
    1) sugar: pretoze nie len jeho vyznam, ale aj to ako sa vyslovuje mi evokuje nieco sladke jemne chutne, ....slovenským ekvivalentom je "ľúbe" :)
    2) aurora: polárna žiara je čosi nádherné, neskutočné. Raz by som to chcela zažiť aj naživo... a výraz "aurora" mi znie tak oveľa vznešenejšie ako polárna žiara :)
    3) poetry: krásny názov pre báseň, taký poetický :)

    sledujem aj na insta aj tu :) a moj kontakt dzadikova.v@gmail.com :) na fb som pod menom : Fyzická Osoba :D

    ReplyDelete
  5. Lepší výhru v giveaway už jsem dlouho neviděla! :) Jinak moje tři neoblíbenější anglická slova, to je docela těžký, ale tak první, co mě napadnou, jsou - cheeky, sassy a epiphany - asi proto, že mě pro ně nenapadá hezký a výstižný český překlad. :)
    Sleduju tě na bloglovinu i insta a kontakt na mail je a.groholova@gmail.com
    a doufám, že ten koment tu nebude 2x, házelo mi to nějakou chybku :/

    ReplyDelete
  6. Teda super giveaway ;) a v Brightonu jsem také pobývala, takže by to byla krásná připomínka ;) a nejoblíbenější slova? momentálně by byly nejlepší chocolate+giveaway+winner ;D jinak sleduji přes bloglovin, densou@seznam.cz :)

    ReplyDelete
  7. Moje 3 nejoblíbenější anglická slova jsou : best friends forever, protože je používám nejčastěji a rozumím jim.
    (A jestli mě vyřadíš ze soutěže, tak přestávám číst blog, protože to je diskriminace! :D)
    Sleduju na instagramu, jsem tam jako sabinaskalicka :D *

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. Sabiiiiik is my winner 😄👍

      Delete
  8. Juuu, tak pro Maltesers udělám cokoliv!!
    Nej slova u mě souvisí s jídlem - Terry's Chocolate Orange ;)
    kontakt na mě je vanickovamichaela@gmail.com
    Měj se hezky ;)

    ReplyDelete
  9. moje 3 oblúbené slová sú nocturnal, marvellous (dúfam že sa to tak píše a bola som lenivá použiť google translate :D ) a push (proste, jak to znie, puš :D :D :D )
    kontakt: s.zackova@gmail.com

    ReplyDelete
  10. Tak nejoblíbenější slova jsou: fireproof, sure a throw. Mám ráda jak to zní :D
    Kontakt: vendulanemcova@hotmail.com

    ReplyDelete
  11. Moje nejoblíbenější slova jsou: brilliant, delightful a lovely. Líbí se mi jak ty slova zní :D.
    A bílou čokoládu moc nemusim :).
    veronikakellnerova1@gmail.com

    ReplyDelete

Thank you!